Regulamin sklepu internetowego

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta Sklepu, zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji towarów dostępnych w Sklepie, składania zamówień w Sklepie oraz zasady zawierania umów sprzedaży Towarów.
  2. Dostęp do Regulaminu każdy użytkownik Sklepu może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez „kliknięcie” linku „Regulamin” umieszczonego na stronie sklepu.
  3. Informacje o Towarach w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
  4. Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli Towarów.
  5. Towary dostępne w Sklepie są nowe i są wolne od wad fizycznych i prawnych.

Zamówienia.


Zamówienia można składać w następujący sposób:

-poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (koszyk klienta),

-e-mailem na adres: info@zlm-sklep.pl.

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta/Przedsiębiorcy danych pozwalających na weryfikację Klienta/Przedsiębiorcy i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej przedmiot zamówienia. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty, w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych, bądź sposobu zapłaty.
  2. Dla stron wiążące są informacje widoczne na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystyki towaru, jego cech, elementów wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.
  3. Kolorystyka przedstawionych produktów może różnić się w zależności od ustawienia monitora komputera lub telefonu.
  4. Produkty wykonane z tkaniny tj. nie wykonanej z jednego koloru jednolitego mogą różnić się od zdjęcia przedstawionego na stronie ze względu na jego krój, rozmiar i ułożenie wzoru na tkaninie/taśmie.
  5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient/Przedsiębiorca składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru.
  6. Składając zamówienie, Klient/Przedsiębiorca, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamówionych produktów.
  7. Termin realizacji zamówienia będzie liczony od kolejnego dnia roboczego, w którym środki za zamówienie Klienta/Przedsiębiorcy zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.
  8. W przypadku chęci modyfikacji podanych wymiarów indywidualnych lub rezygnacji z personalizacji produktu należy zgłosić to maksymalnie w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia kontaktując się drogą mailową na info@zlm-sklep.pl wpisując w treści lub tytule numer swojego zamówienia.
  9. W przypadku zamówienia indywidualnego zastrzegamy sobie prawo doboru rozmiarów niezbędnych do wykonania produktu według wymiarów podanych przez Klienta\Przedsiębiorcą, tak aby zachować kształt i proporcje produktu. Pozwoli to uniknąć sytuacji błędnie podanego rozmiaru ze względu na Klienta\Przedsiębiorcą, a w tym wypadku produktu szytego na miarę. Zgodnie z Prawem Konsumenta nie przysługuje prawo zwrotu.
  10. Bielizna osobista oraz maseczki ochronne: są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi.
  11. W przypadku braku na magazynie niektórych elementów stanowiących część zakupionego/zaprojektowanego produktu (np. materiału, zapięcia, guzików) sklep zlm-sklep wysyła do klienta wiadomość na numer telefonu lub adres e-mail klienta z informacją, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny lub podjęcia decyzji dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia.

PŁATNOŚCI

  1. Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Produktów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia Produktu. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu przy danym Produkcie są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość podatku, natomiast nie zawierają kosztów Dostarczenia Produktu i wybranej formy płatności.
  2. Koszty transakcji i Dostarczenia Produktu ponosi Klient.
  3. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia a po wyborze sposobu Dostarczenia Produktów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Produkty wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i transakcji. Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta.
  4. Sklep umożliwia następujące sposoby płatności z tytułu świadczonych Usług Sprzedaży:
    • przelewem na rachunek bankowy Sklepu,
    • przelewem przy użyciu Zewnętrznego Systemu Płatności.
  5. Termin płatności należności przypada na chwilę wydania Produktu.
  6. Rachunek lub faktura z tytułu Usługi Sprzedaży zostają dołączone do Produktów podlegających wydaniu.
  7. Na wniosek Klienta, rachunek lub faktura z tytułu Usługi Sprzedaży mogą zostać wysłane w formie elektronicznej.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednio naliczone rabaty lub punkty lojalnościowe. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w ciągu 4 dni roboczych.
  9. Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
    • odstąpienia od Umowy przez Konsumenta,
    • rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed realizacją,
    • uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
  10. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów Dostarczenia Produktów, jeżeli Klient wybrał sposób Dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

WYSYŁKA I DOSTAWA

  1. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłka następuje w ciągu 5-7 dni licząc dni robocze, zastrzegamy termin do 18-25 dni roboczych w przypadku wzmożonej ilości zamówień - dotyczy produktów z oferty standardowej. Czas realizacji zamówień personalizowanych, na miarę oraz z opcjami dodatkowymi (tj. uszycie wyrobu po wymiaram klienta, nadruk, haft oraz jakiekolwiek modyfikacje produktu) wynosi 10-14 dni roboczych, zastrzegamy termin do 20 dni roboczych w przypadku wzmożonej ilości zamówień.
  2. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
  4. Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi od 1 dnia roboczego w zależności od pracy firmy kurierskiej.
  5. Nie ma możliwości zmiany adresu podanego przy zamówieniu, a przede wszystkim zmiany sposobu dostawy wynikającej z różnicy cen.
  6. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
  7. W przypadku nieoodebrania przesyłki, której wartość przekracza 300zł (zgodnie z umową powyżej kwoty 300zł koszt wysyłki jest gratis) Klient pokrywa ponowny koszt wysyłki jak również jej zwrot. W przypadku chęci zwrotu takiego zamówienia koszt wysyłek jest odliczany od kwoty zwrotu na konto Klienta.

REKLAMACJE I ZWROTY.

  1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres info@zlm-sklep.pl.
  2. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres paczkomatu Inpost: ul. Korkowa 165, Warszawa wraz z paragonem i dołączonym protokołem reklamacyjnym lub zwrotu, które są do pobrania na stronie www.zlm-sklep.pl w zakładce ,,Dostawa i zwroty".
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie zlm-sklep.pl. Przesłanie innego formularza lub błędnie go wypełnienie może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji. Przesyłkę można wysłać poprzez stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/zlm_sklep, w takim przypadku nie trzeba ponosić kosztu wysyłki. W przypadku wysyłki na własne rękę koszt nadania jest zwracany po uprzednim przesłaniu potwierdzenia nadania w ciągu 30 dni od dnia wysyłki.
  4. Możliwość zwrotu dotyczy tylko osób fizycznych oraz jednoosobowych działalności gospodarczych, wpisanych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dodatkowo przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Zakupy dokonane na spółkę nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  5. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

  1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres info@zlm-sklep.pl. Zwrotowi nie podlegają wszelkie produkty bielizna osobista (majtki, biustonosze) oraz maseczki ochronne: są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi.
  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  3. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  4. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy wszelkich produktów "bielizna męska" , "bielizna damska", "maseczki ochrone", "bielizna dziecięca" oraz produktów wykonywanych na zamówienie indywidualne oraz personalizowanych haftem/nadrukiem, po indywidualnym parametram klienta, zamówionym przez Klienta. W przypadku niezgodności z podanymi wymiarami Sprzedawca ma prawo do poprawy swojego błędu w postaci nieodpłatnej poprawki krawieckiej, w tym przypadku Kupujący ma 20 dni kalendarzowych na odesłanie produktu. Po tym terminie nie obejmuje możliwość dokonania bezpłatnej poprawy krawieckiej.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW.

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
  2. Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do zwrotu zamówionych produktów.
  3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU.

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu.
  3. Sklep uznaje, iż Klient/Przedsiębiorca posiadający konto na stronach internetowych Sklepu zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.
  4. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA.

  1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

1.Celem zbierania danych jest dopełnienie obowiązków określonych przepisami prawa lub realizacja umowy między zlm-sklep a osobą której dane są przetwarzane.

  1. Miejscem kontaktowym w sprawie przetwarzanych danych jest nasza skrzynka mailowa: info@zlm-sklep.pl.

3.

ZLM sklep


Szyjemy ubrania z tkanin naturalnych i sztucznych. Do tworzenia naszych produktów używamy wyłącznie materiałów wysokiej jakości.

Kontakt


Info@zlm-sklep.pl

Polska

Warszawa

© 2024 ZLM limited collection. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona stworzona w Najszybsza.pl